Someone 5.188.211.21 6d 14h
I'd like to apply for this job http://plotgaming.uw.hu/forum/viewtopic.php?p=45 flogato Al-Jazeera TV, owned by Brotherhood ally Qatar, also was accused of strongly pro-Morsi coverage. Since protests against him began, the station has covered mass rallies in his support more extensively than those against him — the mirror image of some anti-Morsi stations' coverage. Six staffers quit accusing it of bias.